Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené
  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg

Rozšířené úřední hodiny pro vyzvednutí autentizačních údajů k evidenci tržeb

Rozšířené úřední hodiny pro vyzvednutí autentizačních údajů k evidenci tržeb

Typ: ostatní
2. fáze elektronické evidence tržeb startuje již 1. března! Rozšiřujeme proto úřední hodiny v termínu od 13. do 28. února 2017 vždy od pondělí do čtvrtka od 8:00 hodin do 17:00 hodin, v pátek od 8:00 hodin do 15:00 hodin.

Rozšířené úřední hodiny pro vyzvednutí autentizačních údajů k evidenci tržeb (tisková zpráva)

 

2. fáze elektronické evidence tržeb startuje již 1. března! Rozšiřujeme proto úřední hodiny v termínu od 13. do 28. února 2017 vždy od pondělí do čtvrtka od 8:00 hodin do 17:00 hodin, v pátek od 8:00 hodin do 15:00 hodin.

 

Druhá fáze evidence tržeb se týká především maloobchodu a velkoobchodu. Jde tedy přeprodej zboží (nákup a prodej bez dalšího zpracování), včetně zprostředkování obchodu (např. činnost obchodních zástupců), nepatří sem však prodej vlastního zboží (např. firemní prodejny). Povinnost evidovat tržby tak budou mít velkoobchody, obchodní domy, prodejny, stánky, bazary, trhy, e-shopy a jiný zásilkový prodej, pojízdné prodejny, komisní prodej, podomní prodej a další.

 

Autentizační údaje si v celé republice prozatím nevyzvedlo téměř 200 tisíc podnikatelů. Vzhledem k blížícímu se termínu startu druhé fáze evidence tržeb se rozhodla Finanční správa prodloužením pracovních hodin usnadnit podnikatelům jejich získání na územních pracovištích finančních úřadů.

Žádost o autentizační údaje lze podat také elektronicky prostřednictvím Daňového portálu zde s využitím přihlašovacích údajů do datové schránky (tj. s ověřenou identitou osoby způsobem, kterým se lze přihlásit do její datové schránky).

 

K úspěšnému zapojení do evidence tržeb musí podnikatelé po získání autentizačních údajů učinit další kroky (zaevidovat provozovny, získat certifikát a zejména zprovoznit pokladní zařízení). Finanční správa proto nedoporučuje odkládat získání autentizačních údajů na poslední únorové dny, protože pro podnikatele povinně evidujícího od 1. března pak může být velmi obtížné, až nemožné, být k tomuto datu plně připraven na evidenci.

 

Veškeré podrobnosti k evidenci tržeb včetně kontaktního formuláře pro technické dotazy jsou k nalezení na webu www.etrzby.cz, velmi užitečný souhrn nejčastějších dotazů a odpovědí naleznete na http://www.etrzby.cz/cs/nejcastejsi-dotazy-podnikatelu.

 

 

JUDr. David Stančík

ředitel sekce a zástupce ředitele finančního úřadu

Sekce řízení úřadu

Finanční úřad pro Jihomoravský kraj

nám. Svobody 4, 602 00 Brno

tel.: 542 192 102

mob.: 721 883 335

e-mail:  Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

twitter: @fu_jmk

Ke stažení zde

Leták ke stažení zde

 

Hledat

Rychlé kontakty

Tavíkovice 1

671 40 Tavíkovice

601 118 576

515 339 213

starosta@tavikovice.cz

Realizaci projektu "Výtah - zdravotní středisko Tavíkovice" podpořila nadace ČEZ

Kulturní akce

Banner

Odkazy

 

banner blondyny

 

 

 

 

 

 

Zajímavé odkazy

Kulturní akce

Banner

Odkazy

 

banner blondyny

 

 

 

 

 

 

Hledat

Rychlé kontakty

Tavíkovice 1

671 40 Tavíkovice

515 339 213

starosta@tavikovice.cz

TOPlist